.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قدردانی رئیس جمهور از استاندار خراسان شمالی

رئيس دفتر رئيس جمهور با ارسال نامه‌اي به استاندار خراسان شمالي مراتب قدرداني دكتر احمدي‌نژاد از برگزاري مطلوب دور سوم سفر هيئت دولت به اين استان را ابلاغ كرد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري خراسان شمالي، در نامه اسفنديار رحيم‌مشايي آمده است: دور سوم سفر رياست جمهور و هيئت دولت به خراسان شمالي به منظور پيگيري مصوبات دور اول و دوم سفرهاي استاني، بررسي اولويت‌هاي اساسي استان در شوراهاي تخصصي، تصويب مصوبات و اعتبارات مورد نياز استان در جلسه هيئت دولت و ديدار با آحاد مردم، علما و طلاب، خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران، مديران، منتخبين و فرهيختگان استان و ... با محوريت تعالي فرهنگ و هنر به نحو مطلوب برگزار شد.
در اين نامه به حضور بي سابقه مردم بجنورد در استقبال از رئيس جمهور و هيئت همراه اشاره شده و تصريح شده است: بدينوسيله مراتب تقدير و تشكر رئيس جمهور را به استاندار خراسان شمالي اعلام مي‌نماييم.
در اين نامه همچنين از معاونين، مشاورين، مديران كل و كاركنان استانداري، رؤسا، مسئولين و كاركنان سازمان‌ها و دواير دولتي و نهادهاي انقلابي، پرسنل ارتش جمهوري اسلامي، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، پايگاه‌هاي نيروي مقاومت بسيج، نيروِي انتظامي و اطلاعات استان، صدا و سيما، خبرگزاري‌ها و رسانه‌هاي گروهي قدرداني شده است.
رحيم مشايي اظهار اميدواري كرد اين سفر موجب رشد و ترقي روز افزون، شكوفايي، پيشرفت، عمران و آباداني همه جانبه استان خراسان شمالي شود.
سفر سوم رئيس جمهور و هيئت دولت به خراسان شمالي در 12 و 13 آبان جاري صورت گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.